The Oval Office zet weggebruikers aan wegenwerken te skippen

In 2018 blijft de Vlaamse overheid fors investeren in vlotter en veiliger verkeer. Zo'n 32 grote werven op autosnelwegen moeten zorgen voor een betere doorstroming en dus voor minder file. Om de weggebruikers te helpen hinder te vermijden, moedigt het Agentschap Wegen en Verkeer hen via een campagne aan de wegenwerken te skippen en voor vertrek de website wegenenverkeer.be te raadplegen. Live + communication bureau The Oval Office staat in voor de creatie van de geïntegreerde campagne.

Wegenwerken skippen en file vermijden

Op de website wegenenverkeer.be staat altijd de meest actuele informatie. De site checken voor je vertrekt, zou een reflex moeten zijn van elke bestuurder: wil je wegenwerken skippen en files vermijden, bezoek dan eerst de website.

On- en offline campagne

Het team van The Oval Office vertaalde het creatief concept naar een campagnebeeld dat te zien is op affiches langs de autosnelwegen, achter de pauzeknop op televisie, in video’s op Facebook en banners op premium websites. Tot slot worden de automobilisten ook in een radiospot opgeroepen om de wegenwerken te skippen.