The Oval Office wint pitch Randstad global internal engagement programma 2020

Wereldwijde interne campagne n.a.v. 60ste verjaardag

Randstad koos na een uitgebreid pitchtraject unaniem voor het creatieve live+communicatie concept ontwikkeld door het Nederlandse team van The Oval Office.

Op basis van de huidige Human Forward merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een internal engagement programma ontwikkelen en produceren.

Het programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online- en offline activaties in aanloop naar het 60 jarige bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een live-component voor alle Randstad medewerkers wereldwijd eind september volgend jaar.

Bart van Wanrooij, Managing Director The Oval Office Nederland: “We zijn gevleid en erg trots dat Randstad unaniem koos voor ons concept. Het is voor ons de bevestiging dat we opnieuw van toegevoegde waarde zijn bij strategisch creatieve vraagstukken waarbij mensen en experience centraal staan. Uiteraard komt de echte uitdaging nu om 38.000 mensen wereldwijd een waardevolle ervaring te laten hebben. We hebben er zin in.”

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam