The Oval Office wint pitch Randstad global internal engagement programma 2020

Wereldwijde interne campagne n.a.v. 60ste verjaardag

Randstad koos na een uitgebreid pitchtraject unaniem voor het creatieve live+communicatie concept ontwikkeld door het Nederlandse team van The Oval Office.

Op basis van de huidige Human Forward merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een internal engagement programma ontwikkelen en produceren.

Het programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online- en offline activaties in aanloop naar het 60 jarige bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een live-component voor alle Randstad medewerkers wereldwijd eind september volgend jaar.

Bart van Wanrooij, Managing Director The Oval Office Nederland: “We zijn gevleid en erg trots dat Randstad unaniem koos voor ons concept. Het is voor ons de bevestiging dat we opnieuw van toegevoegde waarde zijn bij strategisch creatieve vraagstukken waarbij mensen en experience centraal staan. Uiteraard komt de echte uitdaging nu om 38.000 mensen wereldwijd een waardevolle ervaring te laten hebben. We hebben er zin in.”

Persberichten in je mailbox

The Oval Office is een creatief communicatiebureau dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 100+ experts werken we vanuit onze kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. We mixen live, digital, content, social, loyalty en media tot opmerkelijke interne en externe campagnes. The Oval Office werkt onder andere voor Google, BMW, B&B Hotels, Proximus, Aéroports de Paris, Delhaize, Nintendo, Adobe, SD Worx, Bol.com, Randstad, de Vlaamse overheid, Deloitte, AB Inbev, SNCF, le Ministère de la Culture  Français.

Neem een kijkje op onze website: www.theovaloffice.be/nl-be/

Contact

• Mechelsesteenweg 271 b10.1 - 2018 Antwerpen • Havenlaan / Avenue du port 86C b15 - 1000 Brussel • Tolstraat 199 - 1074 VJ Amsterdam • 28 Av. de St Ouen - Paris 75018

www.theovaloffice.be