THE OVAL OFFICE VINDT JOB VAN ZIJN LEVEN

Sinds 1 maart hebben Corelio en Concentra hun aanbod op het vlak van arbeidsmarktcommunicatie gebundeld in Jobat Media. Onder het motto Partners in rekruteren, positioneert Jobat Media zich als het grootste crossmediaal platform voor rekrutering en employer branding. Jobat Media biedt voor iedere rekruterings- en/of employer brandingvraag een advies op maat en voor iedere openstaande job een passende mediamix. Zowel regionaal als nationaal verzekert Jobat Media werkgevers een succesvolle invulling van hun openstaande jobs en dit zowel met print- als digitale media.

Jobat Media heeft voor zijn communicatie The Oval Office aangesteld als bureau. “We hebben voor The Oval Office gekozen voor drie redenen: hun strategische en creatieve meerwaarde op het vlak van branding, hun geïntegreerde media-aanpak en  hun grote flexibiliteit.”, zegt Patrick Boon, business manager Jobat Media.

Vind jouw job uit de 1000!

Naast de ontwikkeling van een nieuwe look & feel voor het merk heeft het bureau samen met het marketingteam van Jobat Media een eerste B2C-campagne (print, online, radio en TV) uitgewerkt naar aanleiding van het jobevent Career Launch.

Met de slogan Vind jouw job uit de 1000! communiceerde Jobat Media dat bezoekers van het jobevent er in aanraking komen met duizenden jobs en er bijgevolg ook de job van hun leven - een job uit de duizend – kunnen vinden. Career Launch die afgelopen woensdag plaatsvond was opnieuw een succes met meer dan 3.300 kandidaten die zich inschreven voor een ruim jobaanbod van onder andere NMBS, Vivaldis Interim, Delhaize, Beobank, MIVB en T-Groep.

Credits campagne

Client: Mediahuis - Jobat Media