The Oval Office verzilvert nominaties op Global Event Awards

Silver Awards voor live belevingen voor AB Inbev, Seat en Tomorrowland

Tijdens de awarduitreiking van de Eventex Global Event Awards sleepte The Oval Office afgelopen nacht drie Silver Awards in de wacht. Deze internationale prijzen belonen de beste live belevingen van het afgelopen jaar. Dit jaar werden zo’n 120 cases uit meer dan 30 landen ingeschreven in 13 categorieën

De campagnes die beloond werden met een Silver Award zijn:

• In de categorie Best Campaign, de geïntegreerde Ateca Experience brand activationcampagne naar aanleiding van de lancering van de nieuwe SEAT Ateca. Consumenten konden gedurende de hele zomer de wagen ontdekken tijdens exclusieve dagtrips. Op voorhand wisten ze niet waar de SUV van SEAT hen naartoe zou leiden. Kajakken in Brussel, op een Vespa Knokke-Heist ontdekken of de baby-panda bewonderen in Pairi Daiza waren een aantal van de belevingen waarmee ze verrast werden.
  • In de categorie Best Experiential Event, het gastronomisch pop-up restaurant Brewed by Nature, gecreëerd in opdracht van AB Inbev in samenwerking met Weber Shandwick Brussels. De beleving kaderde in de Brewed by Nature campagne die de Belgen bewuster moet maken van de natuurlijke ingrediënten van bier. Gedurende de maand oktober werd op de bovenverdieping van de Roy d’Espagne op de Brusselse Grote Markt een restaurant gecreëerd waar consumenten een zesgangen menu op basis van de natuurlijke ingrediënten van bier zoals gerst en hop konden degusteren.
  • In de categorie Best Brand Engagement Event, de Detox Monday beleving voor Tomorrowland. Gasten van de Global Journey konden na 72 uur feesten weer op adem komen en ontspannen tijdens een detox experience in het Ter Kamerenbos, met massages, manicure, yogasessies, heerlijk smoothies en gezonde salad bars.

In de categorie Best Corporate Event behaalde de interne live communicatiecampagne Proxy Night, ontwikkeld voor SD Worx een vierde plaats.

Barbara Verougstraete Persrelaties, The Oval Office