The Oval Office verwelkomt content strategist Tom Van der Velpen

Door de continue groei van The Oval Office groeide de behoefte om de zeskoppige ploeg van Account Directors te versterken.  Het bureau is dan ook in de zevende hemel met de komst van Tom Van der Velpen. Als Account Director zal hij instaan voor de strategische en creatieve begeleiding van een portfolio klanten. Met Tom haalt het bureau een creatieve kracht in huis die, samen met de accountteams, live+communication campagnes zal uitwerken met een focus op content marketing.

Tom was tot voor kort Head of Creativity bij tv-productiehuis De Mensen. Hij stond er aan het creatieve roer van 'The Virus' (nu ‘Humans’), het interne full service marcom bureau. Tom creëerde er succesvolle gamified content, digitale en video-campagnes, en content marketing campagnes voor o.m. Jaguar, AG Insurance, Belgian Paralympic Committee, NN, Proximus en JBC.

Daarvoor was hij aan de slag bij Sylvester Productions waar hij content bedacht en regisseerde voor o.a. Telenet en verschillende TV-programma's.

Tom regisseerde ook events voor GO!, AEG, Mercedes, RSCA en vele andere merken.

In de eerste fase van zijn loopbaan werkte hij voornamelijk als Tv-creative, scriptwriter, eindredacteur en regisseur (Generatie K, China voor beginners, Witte Raven, De Kotmadam, Lili & Marleen, ...).

Olivier Trop, managing partner bij The Oval Office: “Vanuit zijn ervaring in content marketing en brand activation is Tom de perfecte account director om samen met strategische en creatieve teams impactvolle merkbelevingen te creëren die onze klanten helpen hun communicatiedoelstellingen te realiseren. We wensen hem van harte welkom!”

Olivier Trop Managing partner

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam