The Oval Office vertegenwoordigt België op de 3e plaats in wereldwijde ‘Brand Experience Agency’-ranking

The Oval Office behaalt een 3e plaats in de Bea World Hall of Fame en wordt daarmee beloond ‘voor hun creativiteit, impact, innovatieve aanpak en strategisch denkvermogen’. Deze wereldwijde ranking is gebaseerd op de behaalde punten bij elke gewonnen prijs sinds 2017. Het is een prestatie die de know-how van ‘live’ binnen het experience-driven communicatiebureau op overtuigende wijze onderstreept. ​

Wouter Boits, oprichter en CEO The Oval Office, vertelt: "We pionierden 12 jaar geleden met onze positionering als ‘live communication agency’. We hebben daarmee onze stempel op de sector gedrukt en tot op vandaag blijft het creëren van impactvolle merkervaringen ons unieke DNA bepalen. We zijn dan ook super trots op deze internationale erkenning. Het is een eer om tussen die honderden top-bureaus van over de hele wereld te worden erkend met een ultieme ​ podiumplaats! Mijn felicitaties trouwens ook aan de eerste en tweede geplaatste, ingenomen door onze goede vrienden van Xsaga uit Nederland en ook Filmmaster Events uit Italië. Samen is het echt genieten aan de top van deze boeiende sector”.

Sanne Augusteyns, Production Director Events The Oval Office: "Om als enige Belgische bureau in deze internationale TOP 30 te staan, is een erkenning die onze Belgische ​ expertise onderstreept. Daar mogen niet alleen wij, maar de hele sector, best trots op zijn. Samen met onze partners realiseren we wekelijks hoogstaande live experiences waar men ook in het buitenland met veel waardering naar kijkt. Deze rangschikking motiveert ons nog meer om samen met onze klanten dagelijks onze grenzen te blijven verleggen en memorabele ervaringen te creëren."

Voor meer informatie, bezoek onze website.

EINDE PERSBERICHT

Perscontact: sofie@theovaloffice.be

Persberichten in je mailbox

The Oval Office is een creatief communicatiebureau dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 100+ experts werken we vanuit onze kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. We mixen live, digital, content, social, loyalty en media tot opmerkelijke interne en externe campagnes. The Oval Office werkt onder andere voor Google, BMW, B&B Hotels, Proximus, Aéroports de Paris, Delhaize, Nintendo, Adobe, SD Worx, Bol.com, Randstad, de Vlaamse overheid, Deloitte, AB Inbev, SNCF, le Ministère de la Culture  Français.

Neem een kijkje op onze website: www.theovaloffice.be/nl-be/

Neem contact op met

• Mechelsesteenweg 271 b10.1 - 2018 Antwerpen • Havenlaan / Avenue du port 86C b15 - 1000 Brussel • Tolstraat 199 - 1074 VJ Amsterdam • 28 Av. de St Ouen - Paris 75018

info@theovaloffice.be