The Oval Office verkozen tot Best World Event Agency

1 Grand Prix, 1 Special Award, 3 Gold Awards, 1 Bronze Award

Vrijdagavond is tijdens de slotceremonie van The International Festival of Events and Live Communication (BEA World), het Belgische live+communication bureau The Oval Office bekroond tot Best World Event Agency. Het bureau kreeg deze titel omdat het de hoogste score behaalde in de verschillende categorieën waarin het genomineerd was.

The Oval Office behaalde met de live campagne SD Worx Intimate Concerts de GRAND PRIX, twee GOLD Awards in de categorieën “Corporate Celebration” en “Musical Event” en een BRONZE Award in de categorie
“Best B2B Event (< € 500.000)”.

Voor de live beleving Offshore Wind Energy Experience die het bureau creëerde voor het Belgische Offshore Platform behaalde het bureau een GOLD award in de categorie “Hybrid Event”.

Oscars van de evenementen en live communicatie

Wouter Boits, CEO The Oval Office over de titel Best BEA World Event Agency : 'Deze Oscar van de Europese event-industrie is het bewijs dat het holistische 'live + communicatie'-model van The Oval Office leidt tot resultaten van het hoogste internationale niveau'.

Het BEA World Festival bekroont jaarlijks evenementenbureaus voor hun creativiteit, hun vernieuwende aanpak, hun strategische reflectie en de impact van de events die ze organiseren. Dit jaar werden 300 cases ingezonden door bureaus uit 30 Europese en niet-Europese landen. België scoorde dit jaar zeer goed met 29 inzendingen waarvan 17 genomineerd werden. The Oval Office was koploper met 5 nominaties.

Wouter Boits

Founder-CEO