The Oval Office presenteert vrie wijze vertelsels vanop de Gentse Feesten

Campagne voor Gentse Feesten 2017 voorgesteld

In Gent is vandaag onder grote belangstelling het campagnebeeld voor de Gentse Feesten 2017 voorgesteld. De hoofdrollen zijn dit jaar weggelegd voor de Gentse Feestengangers zelf. Zes van hen vertellen hun vrie wijze vertelsels op de affiches en online. De campagne is bedacht, uitgewerkt en ontworpen door het Gentse team van The Oval Office.

Onvergetelijke ontmoetingen

De campagne bestaat uit zes affiches, waarop zes verschillende Gentse Feestengangers een voorsmaakje geven van hun vrie wijze vertelsels

Line Reynaert, Senior Account Manager Communicatie: "De Gentse Feesten draaien voor ons in de eerste plaats om mensen en ontmoetingen. Om elkaar onverwacht tegen het lijf te lopen en samen een onvergetelijke dag en avond te beleven. Alles kan gebeuren, en vaak gebeurt ook van alles. Elke Gentse Feestenbezoeker heeft wel een memorabel ‘Fieste-vertelsel’. Bovendien tonen de verschillende verhalen op de affiches ook de diversiteit van de bezoekers en het aanbod van de Feesten."

6 vrie wijze vertelsels

Zo is er Vera Bertin, een ‘senior mee poer achter’. Als ze verkleed naar Bal 1900 gaat, durft ze naar eigen zeggen alles. Zelfs de flikken vragen om op de foto te gaan. Voor Leonie Waegenaer zijn de Gentse Feesten dan weer één groot muziekfeest en dé gelegenheid om frietjes te eten. Anneleen De Ruyck is een ‘fiesteganger die nie pleujt’ en blijft dansen, zelfs in de gietende regen.

Emin Mektepli geniet ervan als mensen een klapke komen doen terwijl hij buiten zijn tapijten herstelt. De stem van ‘flewwe plezante baabelirre’ Erwin Billiet is intussen bekend bij iedereen die tijdens de Gentse Feesten de tram neemt. En wanneer Niels Steyaert op de Feesten aan het werk is, heeft hij het gevoel op een groot familiefeest te zijn.

Live vertelsels

De volledige verhalen zijn terug te vinden op de website van de Gentse Feesten. In tekst of live verteld in een aantal video’s. De campagne wordt uitgewerkt in folders, affiches en sociale media.

Barbara Verougstraete The Oval Office