The Oval Office op zoek naar creatief talent

Met de ontknoping van de race naar Het Witte Huis in het vooruitzicht, gaat ook het live communicationbureau The Oval Office op zoek naar nieuw talent. Want Mr. Dumb of Mrs. Hilarious, daar rekenen ze toch liever niet op… The Oval Office wil 9 nieuwe collega’s aanwerven voor zijn kantoren in Antwerpen, Brussel en Gent. Experten in advertising, digital, brand activation en events.

Mensen merken laten beleven

Mensen merken laten beleven door ze te verrassen, inspireren en engageren. Dat is dé drijfveer van de 45 medewerkers van The Oval Office. Via een slimme mix van (digitale) communicatie, PR, evenementen en merkactivaties brengt het bureau merken tot leven als BMW, MINI, Apple, KETTLE Chips, Jobat, één en Nintendo.

Om de groei en het succes te ondersteunen, is The Oval Office ook continu op zoek naar nieuw talent. Mensen die zin hebben om projecten van opstart tot realisatie en productie te bedenken en beheren. Samen met collega’s die elk hun eigen expertise hebben en met dezelfde passie voor succes gaan. Officers die niet in hokjes denken, maar gaan voor een 360° visie.

9 nieuwe officers gezocht

Momenteel zijn er maar liefst 9 vacatures. Voor het kantoor in Brussel worden zowel een Digital Account Manager gezocht, als een Account Manager Brand Activation en een Project Manager en een Senior Project Manager Events. Het team in Antwerpen wil zich versterken met een Account Manager Communication en in Gent zoeken ze een Account Manager Events. En in alle drie de vestigingen is er plek voor nieuwe Project Managers Communication.

Alle vacatures en verschillende goede redenen om bij The Oval Office aan de slag te gaan zijn terug te vinden op de website www.theovaloffice.be/talent/nl/.

Barbara Verougstraete The Oval Office