The Oval Office nu ook officieel gevestigd in Nederland

MOVE, het Nederlandse events en brand activationbureau dat vorig jaar werd overgenomen door The Oval Office, gaat vanaf 1 oktober verder onder de naam The Oval Office.
 Samen met de naamsverandering breidt het Amsterdamse bureau ook haar aanbod uit. Net zoals in België zal The Oval Office in Nederland voortaan live + communicatie creatief combineren om eenzelfde missie waar te maken: we make people experience brands’.

Mensen merken laten beleven

MOVE werd vorig jaar overgenomen door The Oval Office en de Nederlandse onderneemster Christine van Dalen. Onlangs werd de dagelijkse leiding van MOVE toevertrouwd aan Bart van Wanrooij (ex Publicis Groupe) en werd de koers naar een meer geïntegreerde aanpak van events, brand activations en communicatie al ingezet.

Bart van Wanrooij, managing director The Oval Office Amsterdam: “The Oval Office maakt campagnes voor merken en organisaties die impact zoeken. Merkbelevingen krijgen daarbij steeds meer een centrale rol, ook bij de niet FMCG-merken. Mensen gaan immers pas écht van een merk houden als ze het zelf hebben ervaren. Bij The Oval Office is beleving daarom het logische vertrekpunt van waaruit we duurzame relaties bouwen tussen mens en merk.”

Mooie klanten voor de Lage Landen

Via het Belgisch-Nederlandse business model biedt The Oval Office een sterke mix van expertises. Met een team van meer dan 70 live en communicatie professionals speelt The Oval Office flexibel in op elke uitdaging.

Wouter Boits, CEO The Oval Office: “Voor vaste klanten van het bureau waaronder Google, BMW, Nintendo, Heineken, Apple, Adobe, AB Inbev, Reynaers, VOPAK, TK Maxx en vele anderen biedt deze ontwikkeling nieuwe kansen. Zij kunnen vanaf vandaag dezelfde integrale benadering verwachten in Nederland en in België: kwalitatieve events en engagerende brand activations verweven met verrassende communicatie-concepten... over de grenzen heen.“

Nieuwe website

Samen met de naamsverandering werd ook een gloednieuwe website gelanceerd waarop alles over het Nederlandse bureau is terug te vinden: www.theovaloffice.nl.

Het voltallige The Oval Office team
Olivier Trop Managing partner, The Oval Office