The Oval Office lanceert de nieuwe BMW 7 Reeks in avant-première

The Oval Office heeft de nieuwe BMW 7 Reeks gelanceerd voor een select publiek van 1.560 (potentiële) klanten en concessiehouders uit België en het Groothertogdom Luxemburg. Op verschillende exclusieve locaties konden de gasten de wagen in avant-première ontdekken en werden ze ondergedompeld in een luxueuze BMW-merkbeleving.

Tussen 15 mei en 11 juni organiseerde het live communication bureau veertien lanceringsevents. Deze vonden niet plaats in traditionele eventlocaties, maar op vijf privé-eigendommen die normaal verborgen blijven voor de buitenwereld. Zo was er een prachtig wijndomein in Schengen, een modernistische villa in Sint-Genesius-Rode en een kasteel in Schilde.

Na de ontvangst van de gasten had de CEO van BMW Group Belux Jean-Philippe Parain de eer de nieuwe BMW 7 Reeks in avant-première te onthullen. Daarna was er ruim de tijd om het design, interieur en technische hoogstandjes van de wagen te ontdekken en te genieten van een walking dinner dat was samengesteld door sterrenchefs. Ook de omkadering van het event straalde BMW uit, met decoraties van bloemenkunstenaar Daniël Ost en muziek die Dirk Brossé specifiek voor het event componeerde.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office