The Oval Office laat u Van Eyck beleven!

Tijdens het Van Eyck-jaar komt de Vlaamse meester Jan Van Eyck een heel jaar lang tot leven door een waaier aan events en activiteiten. Zo is er in de Gentse Sint-Niklaaskerk Lights on Van Eyck, een multimediale totaalbeleving rond het oeuvre van de grootmeester. Als exclusieve partner biedt The Oval Office VIP-pakketten aan om het digitaal huzarenstukje far from the crowd te ervaren.

Spectaculaire licht- en klankbeleving

In 2020 is de Sint-Niklaaskerk in Gent de uitgelezen locatie voor wie houdt van een unieke mix van multimediale kunst, muziek en projectie. Dansende robotarmen met LED-schermen en geavanceerde videoprojecties brengen er het oeuvre van Van Eyck en zijn meesterwerk het Lam Gods op magische wijze tot leven.

Uniek bedrijfsevenement

The Oval Office biedt bedrijven de kans om hun klanten, personeel of relaties op dit spektakel te trakteren tijdens exclusieve nocturnes. Gasten worden voor het spektakel verwend op een aperitief in de glazen Orangerie - een knap staaltje architectuur geflankeerd tegen de gevel van de kerk - en achteraf volgt een uitgebreide walking dinner, eveneens in Van Eyck-thema.

De nocturnes kunnen tussen 28 maart en 1 november 2020 geboekt worden via de Lights on Van Eyck-website. Voorstellen op maat, met extra's, kunnen aangevraagd worden via sam@theovaloffice.be.

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam