The Oval Office laat medewerkers, partners en klanten het nieuwe Immoweb beleven

Nieuwe merkvisie en website gelanceerd met een live+communicatie campagne

Op 18 februari stelde Immoweb, de marktleider in de Belgische vastgoedsector, tijdens een lanceringsevent officieel haar nieuwe website, nieuwe oplossingen en bedrijfsvisie voor, in aanwezigheid van 300 medewerkers, klanten, journalisten en partners. De populairste vastgoedsite vond in The Oval Office de ideale partner voor de creatie en uitrol van een interne en externe live+communicatiecampagne.

Zoveel … één adres

Een nieuwe visie, een nieuwe website en nieuwe diensten om zich meer dan ooit op te werpen als full service vastgoedpartner. Om al deze elementen te lanceren, zocht en vond Immoweb een geschikte partner in The Oval Office.

De accurate analyse van de briefing, het creatief concept en de geïntegreerde live communicatie-aanpak van het bureau maakten dat het als winnaar van de pitch uit de bus kwam. Op basis van het concept met de baseline Zoveel … één adres en een open deur als centraal element, werkte The Oval Office ook een campagnevisual uit en videocontent.

Intern beginnen om extern te winnen

De laatste rechte lijn naar de lancering vormde een ideaal moment om de Immoweb-medewerkers te bedanken voor hun inzet van de voorbije jaren en hen te motiveren voor het nieuwe tijdperk. Met motivational branding en een resem interne experiences kreeg de vastgoedsite haar medewerkers volledig mee in het nieuwe bedrijfsverhaal.

Lanceringsevent met Facebook livestream

Op 18 februari werd de nieuwe website officieel extern gelanceerd. Hiervoor creëerde The Oval Office een warme, huiselijke setting in een hal van Tour & Taxis. Op het programma stonden onder andere een perslunch, een keynote van trendwatcher Tom Palmaerts die zijn visie gaf over de manier waarop we zullen wonen in de toekomst en een keynote door CEO Valentin Cogels.

Het team van The Oval Office verzorgde ook het volledige uitnodigings- en registratietraject en zorgde voor een Facebook livestream om het evenement van thuis uit te volgen.

Client: Immoweb
Contact: Renaud Ralet, Danny Brosens