The Oval Office laat Frank Deboosere het 'verkeersbericht' presenteren

Jaarlijkse campagne over wegenwerken van Agentschap Wegen en Verkeer

Voor het derde jaar op rij werkt live communicatiebureau The Oval Office in opdracht van het Agentschap Wegen en Verkeer de campagne uit die weggebruikers sensibiliseert over te verwachten werkzaamheden. Vlaanderens bekendste weerman, Frank Deboosere, is het gezicht en de stem van de nieuwe campagne.

Het is onvermijdelijk, ook dit jaar zal er hinder zijn als gevolg van een tiental grote wegenwerken verspreid over Vlaanderen. En ook nu roept het Agentschap Wegen en Verkeer weggebruikers op om zich voor vertrek te informeren via wegenenverkeer.be. Net als de voorbije jaren werkt het hiervoor samen met The Oval Office.

Het bureau bedacht een creatief concept: het verkeersbericht met Frank Deboosere. De weerman prijkt op affiches langs de kant van de weg. Zowel affiches met een algemene boodschap, als lokale affiches met informatie over een specifieke werf. Frank Deboosere sprak ook de nationale en lokale radiospots in, en is te zien in de online videocampagne.

Client: Agentschap Wegen en Verkeer
Client contact: Veva Daniels
Agency: The Oval Office
Account team: Marijke Dubois & Kelly Van den Langenbergh
Strategy: Evy Donse
Creative: Marc Kockelkorn

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam