The Oval Office integreert het Gentse marketing- en communicatiebureau Quiviv

Gents team verhuist en breidt verder uit na sterk eerste jaar

Het Gentse team van live communicatiebureau The Oval Office heeft onder leiding van director Isabelle De Schryver een sterk eerste jaar achter de rug. Het Gentse team werkte succesvolle acties uit voor bestaande klanten zoals bpost bank, Nintendo, Reynaers Aluminium, Aquafin, Allen&Overy en PSA. Afgelopen maanden werkte het ook voor nieuwe klanten zoals Becton Dickinson, SD Worx en H&M. Om de groei te ondersteunen en nieuwe expertise aan boord te halen, heeft The Oval Office het Gentse marketing- en communicatiebureau Quiviv geïntegreerd en nieuwe medewerkers aangeworven. Naast Gent heeft The Oval Office ook kantoren in Antwerpen en Brussel.

Sterke expertise in marketing en communicatie

Door de overname van Quiviv, het bureau van Jurgen Van Damme en Line Reynaert, breidt het Gentse team van The Oval Office zijn expertise op vlak van communicatie uit met twee sterke profielen. Vanuit hun ervaring in de hernieuwbare energie en de duurzame sector hebben ze een portefeuille opgebouwd met klanten zoals Eneco Solar, Enfinity, PV Vlaanderen, EcoNation, Solora, Tiger Power, Alpro en Triodos Bank. Daarnaast werkten ze campagnes uit voor onder meer de Apple Premium Resellers, Artexis en Humo Media. Binnen The Oval Office blijven Jurgen en Line voor deze klanten werken als senior account managers communicatie, maar dankzij hun evenementiële achtergrond, zullen ze ook live communicatieprojecten uitwerken voor de huidige en nieuwe klanten van het team in Gent.

Jurgen Van Damme en Line Reynaert zijn hun carrière samen gestart in 1993 bij Flanders Expo (nu Artexis). Jurgen werkte daarna achtereenvolgens als team manager bij evenementenbureau Twins, als events & sponsoring manager bij BASE en later bij De Morgen, als marketing & communicatie manager bij het Kursaal in Oostende en als head of marketing & communication bij Enfinity. Line was achtereenvolgens marketing manager bij uitgever Financial Media, brand category manager bij biologische voedselproducent Hain Celestial Europe en communication manager bij Enfinity. In 2012 richtten Jurgen en Line samen Quiviv op.

Ook nieuw talent voor het team events

Leander Leenders versterkt het Gentse team als junior project manager events. Leander studeerde Politieke Wetenschappen aan de UGent en volgde nadien een extra master aan het Europacollege in Brugge. Werkervaring deed hij op als campagnemedewerker bij de non-profitorganisatie ONE. Voor de Nederlandse tak van de organisatie begeleidde hij 30 jongeren bij het voeren van campagnes, stunts, evenementen en lobbygesprekken. Bij The Oval Office zal hij mee de evenementen en brand activation projecten in goede banen leiden. Het Gentse team is overigens nog op zoek naar een ervaren account manager events.

Gents kantoor aan de Lousbergskaai

Nu het Gentse team van een kleine start-up is uitgegroeid tot een gevarieerd en sterk team van vijf medewerkers, was er nood aan een groter kantoor. Dat werd gevonden in een voormalige kapel aan de Ferdinand Lousbergskaai. Een unieke locatie vlakbij het centrum, die tegelijk ook vlot bereikbaar is voor wie van buiten de stad komt. Van daaruit zal The Oval Office voortaan nog beter ten dienste kunnen staan van haar klanten uit Oost- en West-Vlaanderen.

Barbara Verougstraete The Oval Office