The Oval Office in zijn element bij BASF Antwerpen

Afgelopen week heeft The Oval Office met een academische zitting in het Antwerpse stadhuis en een netwerkevent in de Hilton het gouden jubileumjaar van BASF Antwerpen afgetrapt.

Onder de noemer “Precious Elements” heeft het live communication bureau samen met een intern BASF team van “Anniversary Champions” een volledig jaarprogramma van communicatiemomenten en evenementen uitgewerkt. De kick-off werd gegeven tijdens een academische zitting op het stadhuis waarop gedelegeerd bestuurder Wouter De Geest van BASF Antwerpen de rijke geschiedenis van het bedrijf schetste en de verschillende stakeholders voor de goede samenwerking dankte. ’s Avonds vierde het bedrijf haar 50-jarige aanwezigheid met meer dan 200 stakeholders tijdens een talkshow en netwerkevent in het Antwerpse Hilton.

In de loop van het jaar volgen nog een familiedag voor de medewerkers en hun gezin, een gepensioneerdenfeest en een after-work party voor de medewerkers.