The Oval Office herschikt managementstructuur

Ken Koeklenberg maakt carrièreswitch

Ruim vijf jaar na de oprichting van The Oval Office verlaat medeoprichter Ken Koeklenberg The Oval Office om een nieuw professioneel verhaal te schrijven. Wouter Boits, eveneens medeoprichter van The Oval Office wordt CEO en zal voortaan bijgestaan worden door een volwaardig managementteam samengesteld uit Mariëlle Degeeter, Olivier Trop, Isabelle De Schryver en Dries Heyman. Zij treden op 1 oktober toe tot het aandeelhouderschap en worden managing partners.

Een succesvol parcours

The Oval Office kan terugblikken op een succesvol vijfjarig jaar bestaan.

Wouter Boits, CEO: “Samen met Ken Koeklenberg en een team van 15 mensen hebben we begin 2012 het concept ‘Live Communication’ op de Belgische markt geïntroduceerd.  Vandaag telt het bureau zo’n 50 experten in drie kantoren, werken we voor meer dan 40 corporate en overheidsklanten. Bovendien heeft de combinatie van live belevingen en creatieve communicatie haar toegevoegde waarde bewezen in talrijke campagnes.”

Ken Koeklenberg: “Nu The Oval Office, na 5 jaren van intense focus, perfect op koers zit geef ik het roer volledig in handen van Wouter en de collega’s. Ik verlaat The Oval Office met een trots gevoel. De structuur die de voorbije 5 jaar werd gesmeed gaat nu een versnelling hoger, ik wens ze alle succes toe!”

Carrièreswitch

Deze beslissing geeft Ken Koeklenberg halverwege zijn carrière ook de kans om een nieuw verhaal te schrijven.

Ken Koeklenberg: “Mijn nieuwe plannen rollen de komende maanden uit en uiteraard blijf ik ondernemen, dat zit in mijn bloed! Ik start alvast met Brands & Butter, een start-up die innovatieve F&B concepten ontwikkelt, welke ik graag wil uitbouwen tot een volwaardig speler in deze groeimarkt.”

Nieuw managementteam

Vanaf 1 oktober zal The Oval Office geleid worden door Wouter Boits. Hij wordt CEO en zal in die functie het algemeen management van het bureau op zich nemen. Hij wordt daarin bijgestaan door een team van 4 managing partners:  Olivier Trop, strategic director, Mariëlle Degeeter, director communication, Isabelle De Schryver, director events en Dries Heyman, director brand activation. Samen vormen ze een sterk tweetalig team dat perfect de ambitie van het bureau belichaamt: het bieden van de best mogelijke live + communicatie-expertise.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office