The Oval Office heet je Welkom in jouw haven!

Op 17 september krijgt iedereen de kans om een kijkje achter de schermen te nemen van de vier Vlaamse havens. Het departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid vroeg The Oval Office om het campagnebeeld, de website en de tools voor een mediacampagne te ontwikkelen.

Welkom in jouw haven!

Welkom in jouw haven! Zo luidt de slogan van de nieuwe campagne van de Vlaamse Havendag die komende zondag plaatsvindt in de havens van Antwerpen, Zeebrugge, Gent en Oostende. The Oval Office stond in voor het concept en de uitwerking van het algemene campagnebeeld, het nieuwe design en de ontwikkeling van de website www.vlaamsehavendag.be en de opgefriste opmaak van de programmabrochure. De opdracht kadert in een raamcontract waarbij The Oval Office de Vlaamse overheid ondersteunt bij het toepassen van het merkverhaal en de huisstijl in haar communicatie.

Grote mediacampagne

Ook al het materiaal voor de mediacampagne werd door het team van The Oval Office ontworpen en ontwikkeld: online banners, printadvertenties, zadelhoesjes die promoteams over de Vlaamse steden verdeelden, een tv-pauzeknop die verschijnt bij uitgesteld kijken én de radiospot die te horen is op alle Vlaamse radiozenders.