THE OVAL OFFICE GENOMINEERD VOOR EEN EUBEA AWARD

Live communication bureau The Oval Office is met de case “Emmaüs. Al 15 jaar de puntjes op de ü” die het bedacht en uitwerkte voor zorg-vzw Emmaüs genomineerd voor een EuBEA-award in de categorie Celebration / Festivity. De EuBEA Awards zijn prijzen die worden uitgereikt aan de beste Europese events tijdens het jaarlijks EuBEA-festival die deze week doorgaat op 23 en 24 oktober in Sevilla. Dit jaar werden 163 projecten ingestuurd waarvan 90 genomineerd zijn voor een award.

Het bureau won eerder dit jaar al een nationale Silver Best Event Award voor de maïsdoolhof happening van zorg-vzw Emmaüs.

Maïsdoolhof

Al 15 jaar biedt zorg-vzw Emmaüs kwaliteitsvolle en toegankelijke zorg dankzij de inzet, expertise en ‘zin in zorg’ van haar medewerkers. Een goede reden om de medewerkers te bedanken voor hun inzet. The Oval Office kwam met het idee om deze verjaardag niet met een academische zitting of traditioneel personeelsfeest te vieren, maar met een verrassend doolhofhappening.

Het bureau bedacht het idee van een reuze doolhof en creëerde samen met een team van Emmaüsmedewerkers talrijke animaties in en rond het doolhof. Gedurende tien dagen hebben 4400 medewerkers, patiënten en bewoners van de 21 voorzieningen van Emmaüs deelgenomen aan allerlei activiteiten in en rond het 6 hectare grote doolhof. Het bureau ontwierp ook het feestlogo, de slogan “Wij zetten de puntjes op de ü. Al 15 jaar lang”, de website www.15jaaremmaus.be en de verschillende interne communicatietools.

Client: Emmaüs - Ilse Janssens, Johan Meerbergen

Agency: The Oval Office