The Oval Office geeft JOBAT een nieuwe branding

Vorige week werd in aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals het nieuwe JOBAT, de samensmelting van vacature.com en Jobat.be, gelanceerd. The Oval Office dat al sinds 2014 communicatiepartner van JOBAT is, creëerde het nieuwe logo en verzorgde het lanceringsevent dat plaatsvond in Hôtel de la Poste. Het logo sluit perfect aan bij het nieuwe verhaal van JOBAT en symboliseert de verbinding die JOBAT maakt met haar talentnetwerk, met haar klanten, tussen sterke werkgeversverhalen en potentiële kandidaten. De nieuwe merkidentiteit wordt in een eerste fase B2B gelanceerd en wordt begin volgend jaar ook B2C doorgetrokken.

Precies vier maanden nadat DPG Media en Mediahuis aangekondigd hebben hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onder te brengen in een gezamenlijke joint venture werd vorige week het nieuwe JOBAT boven de doopvont gehouden.

In aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals, Gert Ysebaert, CEO Mediahuis en Christian Van Thillo, CEO DPG Media hebben Mark Maldeghem, algemeen directeur van JOBAT, en zijn team hun ambitieuze project voorgesteld: vanuit een relevant aanbod aan diensten, steunend op een sterke technologie en de grootste nieuwsmerken en met een uitgebreide marktkennis als lokale toonaangevende marktspeler het verschil maken op de rekruteringsmarkt.

Op het lanceringsevent dat plaatsvond in Hôtel de la Poste (Tour & Taxis) heeft neuropsychologe en succesauteur Elke Geeraerts op haar eigen bevlogen wijze het publiek warm gemaakt voor Authentieke Intelligentie en gepleit voor een investering in verbeeldingskracht en mentale lenigheid. Ze riep de aanwezigen op om de calihero in hun medewerkers wakker te maken.

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam