The Oval Office en BMW stellen voor: BMW M League

Nieuwe community voor alle BMW M eigenaars in België en Luxemburg

Nadat BMW Belux in 2012 BMW Club7 bedacht voor eigenaars van een BMW 6 of 7 Reeks of BMWi8, heeft het nu ook de BMW M League gelanceerd. The Most Powerful Club in the World is een community die het eigenaars van een sportieve BMW M wagen mogelijk maakt om hun favoriete merk via verschillende exclusieve experiences ten volle te beleven. The Oval Office werkte het loyalty programma verder uit en ontwikkelde de website en de communicatie. Het bureau zal ook instaan voor het beheer van de community. De BMW M League werd in aanwezigheid van het management van BMW en 650 genodigden gelanceerd tijdens een spectaculaire live experience in een regie van The Oval Office.

The Most Powerful Club in the World

Net als bij BMW Club7 biedt BMW M League de leden een aanbod van activiteiten die aansluiten bij hun wagen en hun leefwereld. Power en avontuur zijn hier de rode draad.

“Het succes van BMW Club7 was voor ons de aanleiding om voor onze BMW M klanten een soort gelijk initiatief op te starten. Met de BMW M League bieden we eigenaars van BMW M wagens de kans om zich op verschillende locaties van hun sportiefste kant te laten zien. We stellen hen daarnaast ook activiteiten voor die in de lijn liggen van BMW M”, aldus Peter Henrich, President & CEO van BMW Group Belux.

Annick Nees, Senior Accountmanager The Oval Office: “We nodigen de leden onder meer uit om het BMW M gamma op het circuit te ontdekken of een MotoGP of DTM-race bij te wonen en te supporteren voor de Belgische piloot Maxime Martin in z’n BMW M4 DTM. De leden van de BMW M League zullen ook een blik achter de schermen krijgen bij de BMW-teams die deelnemen aan de volgende 24 uur van Spa-Francorchamps en we hebben een aanbod van exclusieve concerten en lifestyle evenementen.”

Feestelijke lancering

De lancering van de BMW M League werd gevierd met een spectaculaire live experience in Flanders Film Studios. Onder de 650 gasten waren ook de CEO van BMW Group Belux Peter Henrich en BMW friends Matthias Schoenaerts, Dimitri Vegas en Maxime Martin. Die laatste gaf een indrukwekkende demonstratie tijdens een stuntshow met M wagens.

In een Discovery Room konden de gasten verschillende modellen ontdekken. En in een exclusieve Closed Room kregen ze zelfs een sneak peek van een nieuw BMW-model, nog niet bekend bij het grote publiek. De avond werd afgesloten met een party met live DJ sets van onder meer DJ MATTN en DJ Dave Lambert.

Annick Nees: “Ons team was niet alleen verantwoordelijk voor het ontwikkelen én uitvoeren van het lanceringsevent, we zullen de opvolging van het loyaltyprogramma blijvend op ons nemen. Net zoals we dat voor BMW Club7 doen trouwens. De website bmwmleague.be en alle andere communicatie is eveneens in-house ontworpen en ontwikkeld.”

Barbara Verougstraete Perscontact, The Oval Office