The Oval Office creëert merkbeleving voor nieuwe Ontex vestiging in Frankrijk

Producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne Ontex heeft vorige week haar nieuwe productiesite in het Noord-Franse Dourges officieel geopend. Een fabriek uitgerust met de meest moderne productietechnieken. Innovatie was dan ook de rode draad doorheen het openingsevent dat bedacht, ontworpen en uitgevoerd werd door live communicationbureau The Oval Office.

De eyecatcher van het openingsevent was de grote dome tent vlak naast het fabrieksgebouw, met een moderne en verrassende look aan de buitenkant en een magische sfeer binnenin. Hier werden in de voormiddag 100 journalisten, vips en medewerkers van Ontex ontvangen. De gasten kregen korte, inspirerende presentaties over de nieuwe site. In kleine groepjes werden ze nadien in het fabrieksgebouw rondgeleid. In de namiddag kregen ook de 300 arbeiders alle details over hun nieuwe werkplek en werden ze getrakteerd op High Tea.

Het team van The Oval Office was verantwoordelijk voor de volledige organisatie van het event, van de infrastructuur en de logistiek tot catering en decoratie. Daarnaast verzorgde het communicatieteam van het bureau de eventsignalisatie en creëerde een mini-expo met informatiezuilen over de verschillende producten van Ontex.

Barbara Verougstraete The Oval Office