The Oval Office creëert brand experience ‘GIF me my free prepaid card’ voor BNP Paribas Fortis

Sinds kort kan wie jonger is dan 28 de herlaadbare prepaid card Hello4You aanvragen bij BNP Paribas Fortis. Om die kaart te lanceren, creëerde het team van live communication bureau The Oval Office een brand experience volledig op maat van jongeren: ‘GIF me my free prepaid card’.

Jongeren maken hun eigen GIF

In 12 steden verspreid over het land werden jongeren in de buurt van hun universiteit of hogeschool uitgenodigd om samen met hun vrienden een GIF te maken: een kleurrijke stand, leuke props, muziek en... actie! Op een paar seconden tijd is de minivideo klaar.

In het dichtsbijzijnde BNP Paribas Fortis-kantoor konden de jongeren vervolgens hun gegevens achterlaten om de GIF toegestuurd te krijgen én cinematickets te ontvangen voor de BNP Paribas Film Days. Wie daarbovenop ook meteen een Hello4You-rekening opende, kreeg een startbedrag gestort op z'n nieuwe prepaid card.

Meer dan 2.000 contacten

Op twee weken zijn met de actie meer dan 2.000 studenten bereikt en er werden meer dan 1.000 GIF’s gemaakt. Ook de vooropgestelde targets op het vlak van nieuwe klanten zijn ruimschoots gehaald.

Barbara Verougstraete The Oval Office