The Oval Office brengt nieuwe merkverhaal van B Logistics tot leven

The Oval Office heeft een multimediale beursbeleving ontworpen voor B Logistics op Transport & Logistics in München, de belangrijkste Europese vakbeurs voor transport en logistiek. Onder de slogan B Logistics – Be Connected zorgde het bureau ervoor dat bezoekers het nieuwe merkverhaal van B Logistics op de stand konden beleven en dat de medewerkers op een snelle en efficiënte manier in contact kwamen met klanten en potentiële klanten.

De moderne designstand stond symbool voor de verandering die B Logistics heeft ondergaan van staatsbedrijf naar dynamische privéonderneming, gericht op groei en innovatie. De bezoekers kwamen op de stand alles te weten over de laatste innovaties en de nieuwste logistieke producten van B Logistics. Het gloednieuwe Green Xpress Netwerk, waarlangs het spoorbedrijf goederen vervoert werd extra in de kijker gezet. Op touch screens konden bezoekers snel en makkelijk relevante en praktische informatie vinden. Een leuk extraatje: door de code op hun persoonlijke uitnodiging te scannen, maakten ze kans op een reis naar één van de bestemmingen van B Logistics.

The Oval Office was verantwoordelijk voor het volledige traject: van de uitnodigingen, over het ontwerpen en bouwen van de stand, de infographics en alle informatie op de touch screens, tot de activatie van de stand zelf, hostessen, de catering en de techniek.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office