The Oval Office brengt #CarrefourTogether

Voor de organisatie van haar management day vertrouwde Carrefour België op live communicatiebureau The Oval Office. Het is het moment waarop samen gewerkt wordt aan concrete actiepunten voor de toekomst. Het bureau focuste dan ook op vernieuwing en samenwerking, onder het motto #CarrefourTogether. De dynamische setting motiveerde de 800 managers en filiaaldirecteurs om actief deel te nemen.

#CarrefourTogether

Voor het eerst werden alle managers van de Hypermarkten Carrefour en Carrefour Markets samengebracht op de management day. Samen maar liefst 800 personen. Onder het motto #CarrefourTogether werden alle aanwezigen aangespoord om mee te denken over en samen te werken aan de engagementen van elke winkel.

Dynamische 360° setting

Om hen van bij het ontbijt tot aan de after work drink voldoende te blijven stimuleren om de nodige input te geven en constructief te participeren, ontwierp het bureau een creatieve en dynamische setting in Brussels Kart expo.

De grote hal werd met opblaasbare structuren opgedeeld in verschillende zones voor de break out sessies. Het plenaire gedeelte met onder meer key notes van het top management en retailexpert Jorg Snoeck vond plaats tussen de structuren, op een groot rond podium met 360°-projectieschermen.

Van input naar actiepunten

Voor de inhoudelijke invulling werkte The Oval Office nauw samen met de afdeling communicatie en het management van Carrefour, en de management consultants van BeanMachine. Zij zorgden onder meer voor de moderatie, de begeleiding van de workshops en het verwerken van de input van de deelnemers tot enkele concrete actiepunten voor de toekomst.

Barbara Verougstraete The Oval Office