The Oval Office brengt BMW-concessiehouders samen in Parijs

Live communicationbureau The Oval Office organiseerde onlangs de jaarlijkse BMW Dealer Convention. Een tweedaagse beleving met 130 concessiehouders uit België en het Groothertogdom Luxemburg dat dit jaar doorging in de Franse hoofdstad.

BMW logeerde in het prachtige hotel The Peninsula Paris, gelegen in het residentiële 16de arrondissement. Op wandelafstand lag het Palais de Tokyo waar de conventie plaatsvond. Een moderne en hedendaagse locatie met zicht op de Eiffeltoren. De concessiehouders bespraken er de doelstellingen voor het komende jaar en konden vier nieuwe modellen in avant-première ontdekken.

's Avonds werden de gasten uitgenodigd in Les Pavillons des Etangs voor een uniek diner in het hart van het Bois de Boulogne. De avond werd afgesloten in de legendarische discotheek L'Arc Paris. De tweede dag werden de gasten verwacht in het bekende sterrenrestaurant Le Pré Catelan voor een heerlijke brunch. Een gastronomische afsluiter, voor een geslaagde conventie.

Barbara Verougstraete The Oval Office