The Oval Office aangesteld voor de werfcommunicatie van de nieuwe Brusselse metrolijn 3

T.M. Toots (joint-venture van Besix, Jan De Nul en Franki Construct) en de MIVB hebben communicatiebureau The Oval Office aangesteld als strategische partner voor de externe communicatie rond de eerste fase van de aanleg van de nieuwe Brusselse metrolijn 3 die tegen eind 2030 Vorst met Evere zal verbinden. De eerste fase van de werf die omvat onder meer de bouw van het nieuwe metrostation Toots Thielemans en twee nieuwe tunnelelementen omvat, ging van start in september en loopt tot 2025.

Communicatie naar omwonenden en handelaars

De werken gebeuren zowel boven – als ondergronds, in een dichtbevolkt gebied met veel winkels. Samen met de MIVB, het Brussels Gewest, de Stad Brussel en de gemeente Sint-Gillis werkt de aannemer volgens een uitgebreid en gedetailleerd minder-hinderplan waarbij rekening gehouden wordt met omwonenden, handelaars en weggebruikers.

Goede werfcommunicatie naar alle belanghebbenden is hierbij onmisbaar. The Oval Office zal het bouwteam bijstaan in de uitwerking van off- en online informatiecampagnes en de productie van communicatietools (brochures, affiches, videos, ...). Het bureau wordt tevens het aanspreekpunt van de ombudsman voor de communicatie over de voortgang van de werken.

Olivier Trop

Managing partner, The Oval Office

Persberichten in je mailbox

The Oval Office is een creatief communicatiebureau dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 100+ experts werken we vanuit onze kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. We mixen live, digital, content, social, loyalty en media tot opmerkelijke interne en externe campagnes. The Oval Office werkt onder andere voor Google, BMW, B&B Hotels, Proximus, Aéroports de Paris, Delhaize, Nintendo, Adobe, SD Worx, Bol.com, Randstad, de Vlaamse overheid, Deloitte, AB Inbev, SNCF, le Ministère de la Culture  Français.

Neem een kijkje op onze website: www.theovaloffice.be/nl-be/

Contact

• Mechelsesteenweg 271 b10.1 - 2018 Antwerpen • Havenlaan / Avenue du port 86C b15 - 1000 Brussel • Tolstraat 199 - 1074 VJ Amsterdam • 28 Av. de St Ouen - Paris 75018

www.theovaloffice.be