PRESIDENT OBAMA VRAAGT BELGEN OM HULP

Live communication bureau The Oval Office helpt President Obama om zijn selfie record terug te pakken

THE OVAL OFFICE - BELGIUM Office of the Press Secretary FOR IMMEDIATE RELEASE March 24, 2014 Ter gelegenheid van zijn eerste bezoek aan de Europese instellingen op 26 maart a.s. vraagt President Obama aan alle Belgen en in het bijzonder de inwoners van Waregem en Brussel, genodigden van het event in BOZAR, alle Europese en Belgische officials en de aanwezige pers om met hem de meest bekeken selfie ooit te maken. Bekijk toegevoegde videoboodschap van President Obama.

De onlangs massaal gedeelde Oscar selfie van Ellen DeGeneres werd de meest geretweete foto ooit. Zij ging voorbij het record dat voordien op naam van President Obama stond toen hij zijn “Four more years” twitterde in november 2012. Nu wil de President zijn record terug! Om dit te verwezenlijken schakelde hij het live communication bureau The Oval Office.

Wie erin slaagt een selfie met President Obama te nemen en dit te delen met het meeste aantal personen zal beloond worden met een duo ticket van Brussels Airlines, bestemming Washington DC. Zo kan hij/zij ’live’ The White House bezoeken.

De uitdaging is eenvoudig:

1. Neem een foto met President Obama gedurende zijn bezoek in België op 26 maart
  2. Share deze selfie met de hashtag #ObamaSelfieBelgium
  3. De selfie met het grootste aantal likes of retweets op 28.03.14 om 12:00 uur wint een duoticket Brussel-Washington DC

Deze live beleving werd bedacht en wordt u aangeboden door live communication bureau The Oval Office (www.theovaloffice.be) met de steun van Brussels Airlines (www.brusselsairlines.com) naar aanleiding van het bezoek van President Obama aan Brussel op woensdag 26 maart. Het reglement van de wedstrijd is te raadplegen op www.theovaloffice.be.