Philippe Madry leidt het Brusselse team Events van The Oval Office

Eén jaar na zijn opstart blijft het Brusselse team van The Oval Office groeien. Bedrijven als de VRT, Hello bank!, Thalys, ICBC, Securex en Siemens Healthcare hebben het bureau de afgelopen maanden nieuwe live communication projecten toevertrouwd.

Philippe Madry versterkt sinds kort het Brusselse team als Senior Account Manager Events. Na zijn studies Politieke Wetenschappen, start Philippe zijn loopbaan in 2000 op de marketingafdeling van de VRT. Daar staat hij in voor de implementatie van talloze sponsorcontracten voor culturele en sportieve evenementen.

Zijn passie voor event management, brengt hem drie jaar later bij VO Communication. Hij leidt er onder andere de jongerenacties van Douwe Egberts op zomerfestivals en studentencampussen in goede banen. In 2006 stapt Philippe over naar Media Consulta. Als Senior Consultant en verantwoordelijke van het Brussels kantoor organiseert hij bijna 10 jaar lang internationale evenementen en PR-campagnes voor de Europese Instellingen.

Live belevingen voor VRT

Bij The Oval Office was Philippe's eerste grote opdracht de organisatie van vier succesvolle live belevingen voor de fans van de één-soap Thuis. Om het events team in Brussel verder te versterken, is The Oval Office nog op zoek naar een Senior Project Manager Events.

Barbara Verougstraete The Oval Office