Nieuw talent bij The Oval Office in Gent

Het Gentse team van The Oval Office krijgt versterking van twee nieuwe medewerkers. Evy Brioen wordt Project Manager Events en Joke Gabriëls Project Manager Communicatie.

Evy Brioen brengt 15 jaar ervaring in evenementen met zich mee. Eerst bij Videohouse en Life on Stage en de laatste 11 jaar als Event Manager bij Euphony. Als gediplomeerd veiligheidscoördinator zal Evy haar expertise op vlak van veiligheid en preventie aanwenden voor de klanten van The Oval Office in Gent, Brussel en Antwerpen.

Joke Gabriëls zal naast het opvolgen van evenementen ook haar ervaring op vlak van communicatie en content marketing aanwenden voor het begeleiden van communicatieprojecten binnen het Gentse team van The Oval Office. Voordien was ze 4 jaar projectcoördinator bij The Fat Lady in Gent.

Met Joke en Evy heeft Isabelle De Schryver nu een sterk team rond zich om klanten als Reynaers Aluminium, Aquafin, Nintendo, PSA, SD Worx en bpost bank bij te staan op vlak van live communication.