Lions Festivals kiest The Oval Office als event partner voor de organisatie van Eurobest 2015

Europese festival voor creativiteit van 1 t.e.m. 3 december in Antwerpen

Lions Festivals, de organisatoren van Eurobest 2015, het Europese festival voor creativiteit in de reclame en marketing dat van 1 t.e.m. 3 december doorgaat in Antwerpen heeft live communication bureau The Oval Office gekozen als event partner.

The Oval Office zal in opdracht van Lions Festivals en in nauw overleg met Stad Antwerpen instaan voor de praktische en logistieke organisatie van het Eurobest 2015 festival.  Drie dagen lang zullen zo'n 2200 internationale festivalgangers netwerken en inspiratie opdoen tijdens tientallen seminaries, workshops en presentaties verspreid over de stad. Het festival wordt afgesloten met een Awardshow en aansluitende after party.

Het Antwerpse live communication bureau dat ook kantoren in Brussel en Gent heeft, werd gekozen na een pitch met andere Belgische en internationale eventbureaus. Het bureau haalde het vanwege haar geïntegreerde live communication aanpak en haar expertise op vlak van eventorganisatie in Antwerpen.

Als communicatiebureau van het departement Business en Innovatie van Stad Antwerpen is The Oval Office ook erg actief in het promoten van Antwerpen als creatieve stad. Zo organiseert het bureau in opdracht van Stad Antwerpen op 1 oktober al voor het derde opeenvolgende jaar het netwerkevent “Creatief Antwerpen netwerkt”.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam