KETTLE® Chips gaat social met The Oval Office

Kettle Foods heeft de uitwerking van een social mediastrategie voor haar merk KETTLE® Chips in België toevertrouwd aan The Oval Office. België is voorlopig het enige land buiten de VS en het VK met een eigen social media-aanpak.

Content creatie en promotie

Na de succesvolle lancering van de tweetalige Facebookpagina van KETTLE® Chips besliste het merk om de samenwerking met The Oval Office verder te zetten voor de creatie van shareable en likeable content, alsook voor de doelgerichte promotie via Facebook advertising.

De content bestaat uit in-house gecreëerde copy en visuals, maar ook receptenvideo’s en wedstrijden, al dan niet gelinkt aan brand activationacties. Alles afgestemd op Belgische culinaire gewoonten en smaken. De komende maanden zal ook nog meer ingezet worden op lokale user generated content, via samenwerkingen met foodbloggers.

Barbara Verougstraete The Oval Office