Jean-François Molitor vervoegt The Oval Office als CFO

The Oval Office kondigt de komst aan van Jean-François Molitor als CFO van de groep. Als hoofd van het zevenkoppig administratief team wordt hij verantwoordelijk voor het Finance, Office Management en HR-beleid van de kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. De afgelopen 4 jaar vervulde hij bij Altavia ACT* de rol van CFO voor de Belgische en Nederlandse vestigingen.

Voor Altavia ACT* was Jean-François Molitor tien jaar aan de slag bij bpost als Sales Director Business Clients Mail en Finance Director Taxipost. Daarvoor was hij 6 jaar actief bij Proximus als Executive Assistant van de CEO en Senior Financial Analyst. Jean-François Molitor startte zijn carrière 26 jaar geleden als Senior Auditor bij EY.

Wouter Boits, CEO The Oval Office: “Met zijn expertise als CFO en zijn managementervaring in binnen- en buitenland, zal Jean-François een belangrijke rol spelen bij het begeleiden en waarmaken van de groeiambities van het bureau. De integratie van het recent overgenomen Parijse communicatiebureau Azilis is alvast een eerste mooie challenge.”

Jean-François Molitor, CFO The Oval Office: “De duidelijke en innovatieve visie van The Oval Office op communicatie en de uitgesproken ambitie van het bureau om vanuit België internationaal te groeien, waren belangrijke motivaties om de overstap te doen. Daarenboven klikte het meteen met Wouter Boits en de andere leden van het management in België, Nederland en Frankrijk.”

Olivier Trop

Managing Director