Hans van Gent nieuw Head of Digital bij The Oval Office

The Oval Office heeft Hans van Gent aangesteld als Head of Digital. Hij zal er het digitale team van het live communicationbureau verder uitbouwen en versterken.

Hans komt van Havas Brussels, waar hij client service director digital was. Eerder werkte hij bij DigitasLBI, Ogilvy en Emakina NL. Hij is ook oprichter van Inbound Rocket dat tools ontwikkelt waarmee kleinere bedrijven websiteverkeer kunnen omzetten in leads.

Olivier Trop, Director Strategy & Digital: “We zetten als live communicationbureau al lang in op digital. Via online tools, content marketing en nieuwe technologieën zorgen we ervoor dat merken altijd en overal top of mind zijn bij hun doelpubliek. Digital verrijkt en versterkt live merkbelevingen zoals events of merkactivaties en stimuleert mensen om hun ervaringen te delen. Hans zal ons helpen ook de komende jaren de nodige stappen richting de toekomst te blijven zetten.”

Hans van Gent, Head of Digital: “Als organisator van verschillende Europese events voor start-ups, heb ik een grote affiniteit met live ontwikkeld. Ik kijk er dan ook naar uit om live experiences van klanten als BMW, Seat, Jobat, Apple Premium Resellers, de Federale, Vlaamse en de Brusselse overheid te versterken met digitale toepassingen, en zo het brand engagement te verhogen. Tegelijk is het een unieke mogelijkheid om het digitale team van The Oval Office te coachen en verder uit te bouwen.”

Barbara Verougstraete

Persberichten in je mailbox

The Oval Office is een creatief communicatiebureau dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 100+ experts werken we vanuit onze kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. We mixen live, digital, content, social, loyalty en media tot opmerkelijke interne en externe campagnes. The Oval Office werkt onder andere voor Google, BMW, B&B Hotels, Proximus, Aéroports de Paris, Delhaize, Nintendo, Adobe, SD Worx, Bol.com, Randstad, de Vlaamse overheid, Deloitte, AB Inbev, SNCF, le Ministère de la Culture  Français.

Neem een kijkje op onze website: www.theovaloffice.be/nl-be/

Contact

• Mechelsesteenweg 271 b10.1 - 2018 Antwerpen • Havenlaan / Avenue du port 86C b15 - 1000 Brussel • Tolstraat 199 - 1074 VJ Amsterdam • 28 Av. de St Ouen - Paris 75018

www.theovaloffice.be