Google Digitaal Atelier en The Oval Office gaan 100% digitaal

Fysieke workshops met succes omgevormd tot online workshops

Door de coronamaatregelen zijn heel wat handelaars, ondernemers en freelancers gedwongen hun activiteiten te staken en op zoek te gaan naar digitale alternatieven. Om hen daarbij te helpen verzorgt het Google Digitaal Atelier, waarvan live communicatiebureau The Oval Office de dagelijkse organisatie op zich neemt, alle workshops en persoonlijke coachingsessies die normaal live doorgaan in de fysieke locatie nu online. Reeds meer dan 2,000 mensen hebben de afgelopen weken één van de tientallen opleidingen gevolgd.

Digitale vaardigheden meer dan ooit relevant

Het Google Digitaal Atelier is Google’s vaste opleidingshub in België, gevestigd in station Brussel-Centraal. Een team van experts geeft er dagelijks gratis workshops om onder andere de online zichtbaarheid van je bedrijf te vergroten, eenvoudige websites te bouwen, een webshop op te starten of te scoren op sociale media. Onderwerpen die in deze periode voor veel personen, niet in het minst voor ondernemers, extra relevant blijken.

Thierry Geerts, Country manager Google België: “Sinds 23 maart trainde het Google Digitaal Atelier reeds meer dan 2,000 mensen in meer dan 30 verschillende onderwerpen via het Google video conferencing systeem Google Meet. Dit zowel in het Nederlands, Frans als Engels. Een onverminderd succes.”

Meer info? Bezoek de Facebookpagina of surf naar g.co/digitaalatelier

Olivier Trop