Global Event Awards: 4 nominaties voor The Oval Office

Live belevingen voor AB Inbev, SD Worx, Seat en Tomorrowland geselecteerd voor internationale award.

The Oval Office is met maar liefst vier verschillende cases genomineerd voor de zevende Eventex Global Event Awards. Deze internationale prijzen belonen de beste live experiences van het afgelopen jaar. Dit jaar werden zo’n 120 cases uit meer dan 30 landen ingeschreven in 13 categorieën. Nooit eerder behaalde een Belgisch bureau zoveel nominaties.

De vier live belevingen waarvoor The Oval Office genomineerd is, zijn:

Best Campaign: de SEAT Ateca Prelaunch brand activationcampagne.
Best Experiential Event: het pop-up restaurant Brewed by Nature, gecreëerd in opdracht van AB Inbev. Best Corporate Event: de interne live communicatiecampagne Proxy Night, ontwikkeld voor SD Worx.
Best Brand Engagement Event: de Detox Monday beleving voor Tomorrowland.

De Global Event Awards worden op 24 januari uitgereikt tijdens het Eventex congres in Dublin.

Barbara Verougstraete Persrelaties, The Oval Office