Druk najaar voor The Oval Office

Live communication bureau The Oval Office had het de voorbije weken goed druk met de organisatie van inspirerende en engagerende merkbelevingen.

Live op de Cross

Tijdens het veldritseizoen gaat The Oval Office samen met bpost bank op zoek naar De Strafste Supporter. Een brand activation waarbij field marketing, content marketing en PR elkaar perfect aanvullen. Tijdens de zoektocht naar De Strafste Supporter wordt bpost bank bijgestaan door Straffe Stan, een rasechte cross supporter die mee opzoek gaat naar De Strafste Supporter.

#creatiefantwerp

Op 14 november organiseerde het bureau voor stad Antwerpen voor het derde opeenvolgende jaar een netwerkavond voor creatief ondernemers. Onder de noemer Creatief Antwerpen Netwerkt kwamen 650 creatievelingen samen in "De Shop", het nieuwe en trendy eventlocatie op het Antwerpse eilandje. Op het programma stond een inspirerende keynote van Tim Van Aelst, oprichter van productiehuis Shelter en bekend van Benidorm Bastards, Wat Als? en Safety First en Christian Salez, CEO van BULO, Belgisch meest bekende design meubel maker. Daarnaast waren er workshops en netwerkingsessies waar de aanwezigen hun ervaringen over starten, groeien en internationaliseren konden delen en bespreken met experts.

Vieren na het werk

De festiviteiten rond de 50ste verjaardag van BASF Antwerpen werden afgesloten met twee spetterende After work Party's. In Antwerp Engineering Company verzamelden de BASF medewerkers voor een leuke avond uit met de collega's. Het optreden van een gelegenheidsband met eigen medewerkers werd gevolgd door een knallend feestje met Domino Muziek & Dj Hans. Hiermee ronden BASF Antwerpen en The Oval Office de samenwerking ter gelegenheid van dit schitterende feestjaar op een feestelijke manier af.

Actiris Got Talent

Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling, organiseerde The Oval Office 'Actiris Got Talent'. Samen met de klant gingen het bureau op zoek naar creatieve medewerkers zonder podiumvrees, om een leuk en gevarieerd programma in mekaar te steken.

Op vrijdag 28/11 verzamelden een 700-tal medewerkers in de Brusselse discotheek Mirano Continental voor een heuse talentenshow gepresenteerd door Paul 'Boogie Boy' Ambach. Nadat de verschillende acts het beste van zichzelf hadden gegeven, werd de dag afgesloten met een spetterende after work party.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office