Dries Mahieu versterkt het Antwerpse team van The Oval Office

Elise Crispeels en Marijke Dubois groeien door tot Account Manager Communicatie

Dries Mahieu wordt Account Manager Events en zal vanuit het Antwerps kantoor van The Oval Office een team van Project Managers leiden. Dries heeft 15 jaar ervaring in marketing en events. Na zijn studies Marketing ging hij in 2002 aan de slag bij The Walt Disney Studios Belgium, eerst als Marketing Assistant, later als Promotions Coordinator. In 2006 werd hij Project Coordinator bij sportsmarketingbureau IMG waarvoor hij internationale sportevenementen organiseerde, zoals Proximus Stars on Ice, en de ISU World & European Championships Speedskating.

In april 2007 stapte hij over naar Vacature om er als Product Manager communicatiecampagnes te ontwikkelen en events te organiseren. Na een korte tussenstop bij Studio 100, waar hij als Product Marketing Manager instond voor de promotie van films en theaterstukken, keerde hij terug naar De Persgroep. Hij werd er Marketing Manager van Vacature/Références/Regiojobs.be. In 2014 ging hij als freelance marketing consultant en event manager aan de slag.

Nieuwe grote opdrachten voor The Oval Office

Dries Mahieu en zijn team zullen instaan voor het creëren van nieuwe live belevingen voor onder meer Open Vld, Actiris, DEME, Eurobest, Umicore en Fabricom.

En het gaat niet alleen hard voor de event managers bij The Oval Office in Antwerpen, ook het communicatieteam wordt sterker. Elise Crispeels en Marijke Dubois groeien na een aantal jaren bij het bureau allebei door tot Account Manager Communicatie. Zij zullen samen met hun team van Project Managers live communication projecten in goede banen leiden voor onder meer Stad Antwerpen, Het Agentschap voor Natuur en Bos, Jobat, FTMA en Miele.

Barbara Verougstraete The Oval Office