Campagne "The Perfect Match" wint Belgian HR Award in de categorie Interne Communicatie

The Oval Office is gisteravond in de prijzen gevallen op de Belgian HR Awards in Brussel, een initiatief van Trends en Kanaal Z. De live communicatiecampagne The Perfect Match voor SD Worx, won in de categorie Interne Communicatie. De creatieve campagne versterkte de band tussen de medewerkers van SD Worx en de KMO-klanten. 420 SD Worx-medewerkers gingen een dag lang aan de slag bij hun klanten, en leerden zo het kloppend hart van elk van deze bedrijven kennen.

Eerder werd The Perfect Match ook al beloond met een gouden award tijdens het EuBea Festival, de meest prestigieuze prijzen in de Europese live communication sector.

Barbara Verougstraete The Oval Office