Brussel Mobiliteit kiest The Oval Office voor communicatie over fietssnelweg

De gewestelijke overheidsdienst Brussel Mobiliteit koos voor The Oval Office om alle communicatie binnen het project "Fietssnelweg Noord-Zuid" uit te rollen. 5 bureaus namen deel aan de aanbesteding. The Oval Office werkte een strategie en creatief concept uit voor een overkoepelende campagne en communicatie over de specifieke werven.

In de uitrol zullen online communicatie en digitale marketing gecombineerd worden met klassieke kanalen en live experiences, zodat er een echte dialoog kan ontstaan tussen de overheid en de burger.

Brussel Mobiliteit koos voor het The Oval Office, omdat het in het concept en de keuze van de kanalen rekening hield met álle gebruikers van de route. Ook de aandacht voor community management en het meten en opvolgen van resultaten, werden door de jury geapprecieerd.

Het project "Fietssnelweg Noord-Zuid" omvat meerdere infrastructuurwerkzaamheden om missing links van de fietsroute langs het kanaal Willebroek-Brussel-Charleroi aan te pakken en de kwaliteit van het pad te verbeteren. Het wordt gerealiseerd met de steun van het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO).

Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live (events en brand activation) en communicatie (on- en offline). Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’. Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende (internationale) visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office werkt vanuit Antwerpen, Brussel, Gent en Amsterdam en telt 65 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR. The Oval Office werkt voor heel wat gerenommeerde organisaties en merken waaronder AB Inbev, Adobe, Actiris, Adecco, Agentschap voor Natuur en Bos, BMW, Brussel Mobiliteit, bpost bank, Google, Jobat Media, Kanselarij van de Eerste Minister, Lineas, Nintendo, Proximus, PSA, Randstad, Ricola, SD Worx, Stad Gent, Stad Antwerpen, UGent, Unicef, VITO en de Vlaamse overheid. The Oval Office is lid van ACC Belgium en stichter-aandeelhouder van 27Names, Europe’s live communication agency. Meer info op www.theovaloffice.be.

Veemarkt 135
1019 CC Amsterdam