Antwerps team van The Oval Office breidt uit met vijf nieuwe Officers

Live communication bureau The Oval Office blijft sterk groeien. Het team in Antwerpen verwelkomt maar liefst drie nieuwe projectmanagers Communicatie en twee projectmanagers Events.

3 nieuwe pro's in communicatie

Kim Walckiers brengt de storytelling skills die ze opdeed als journalist en eindredacteur bij Het Nieuwsblad mee naar The Oval Office. Anneleen Leon komt over van de VLAM, waar ze als product manager zowel B2C- als B2B-promotiecampagnes uitwerkte. Tot slot vervoegt ook Karen Hoorelbeke zich bij het Antwerpse communicatieteam. Zij stond bijna tien jaar in voor de communicatie van DEME Group. Ze was er onder meer mee verantwoordelijk voor de volledige rebranding.

Samen met senior accountmanagers Evy Donse en Mariëlle Degeeter zetten Kim, Anneleen en Karen nu hun tanden in live communicatieprojecten voor klanten als het Agentschap voor Natuur en Bos, ABVV, Mediahuis Connect, Actiris en SD Worx.

2 nieuwe gedreven eventmanagers

Daarnaast haalt The Oval Office met Céline Sneyers en Eva Boeckling twee ervaren projectmanagers events binnen. Céline komt over van Medialaan, waar ze 5 jaar lang evenementen uitwerkte voor de verschillende huismerken. Nu creëert ze in het team van accountmanager Dries Mahieu onvergetelijke merkbelevingen voor klanten als Mediahuis Connect, Tiense Suiker en Stad Antwerpen.

Eva deed net als Karen een pak ervaring op in interne en externe communicatie voor DEME Group. Bij The Oval Office versterkt ze het team van senior accountmanager Annick Nees en werkt ze voor BMW, BMW Club7 en de BMW Luxury Drives. Mensen merken laten beleven en het onmogelijke mogelijk maken is de drijfveer van zowel Céline als Eva!

Barbara Verougstraete The Oval Office