Antwerps team The Oval Office verhuist naar WATT

Creatieve hotspot komt tot ‘LIVE’

Met het nieuwe jaar verhogen de 30 medewerkers van het Antwerpse team van live communication bureau The Oval Office hun creatief ‘vermogen’. Ze verhuizen namelijk naar een gloednieuwe werkplek op de 10de verdieping van WATT, de iconische voormalige Electrabeltoren.

Working Apart - Thinking Together

WATT, gelegen aan de Mechelsesteenweg net naast Brouwerij De Koninck, werd recent omgetoverd tot de nieuwste hotspot van ’t Stad, gericht op de creatieve economie. WATT staat voluit voor ‘Working Apart - Thinking Together’ en is met z’n 18.000 m² een indrukwekkende verzamelplaats voor creatieve bedrijven uit verschillende sectoren.

Creatieve hotspot

Zo krijgt The Oval Office in de komende weken als nieuwe buren: Panenka, het productiehuis van Tom Lenaerts en Kato Maes, het designbureau KAN Design en uitgeverij Pelckmans. Architectenbureaus BBSC Architects en Stramien zijn al ingetrokken. Op de eerste verdieping kunnen dan weer veelbelovende start-up’s terecht bij Fosbury & Sons, de grootste (3.000 m²) co-working space van Vlaanderen. Zowel freelancers, business nomads als medewerkers van kleine en grote bedrijven in of buiten Antwerpen zijn er welkom.

De creatieven, strategen, accounts en project managers van The Oval Office kunnen vanuit hun nieuwe werkomgeving genieten van een spectaculair 360° uitzicht over heel Antwerpen. Bij mooi weer kunnen ze zelfs zwaaien naar hun collega’s in Brussel en Gent ;-).

Barbara Verougstraete Persrelaties, The Oval Office