Actiris rekruteert The Oval Office

Live communication ten dienste van interne communicatie en change management

Actiris, de Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling heeft live communication bureau The Oval Office geselecteerd als communicatiepartner voor haar interne changeprojecten. De samenwerking kadert in een raamovereenkomst van drie jaar.  The Oval Office haalde het na competitie met  vier andere toonaangevende bureaus.

“Actiris heeft verschillende veranderingsprojecten in de steigers staan”, zegt Sander Laridon, communicatiedirecteur Actiris. “Om ons te begeleiden en te ondersteunen in de communicatie naar onze meer dan 1000 medewerkers zijn we op zoek gegaan naar een strategische communicatiepartner. We kozen voor The Oval Office vanwege hun geïntegreerde live communication aanpak waarbij ze naast een sterk creatief concept ook originele en verrassende live en digitale belevingen voorstelden.”

Het bureau zal instaan voor strategisch advies alsook voor de praktische uitvoering van interne communicatieacties zoals de organisatie van evenementen, de creatie van websites, de realisatie van video’s en de uitwerking van interne print- en affichagecampagnes.

The Oval Office heeft de afgelopen jaren verschillende succesvolle interne communicatie en change managementprojecten uitgewerkt voor bedrijven als DEME, bpost bank, BASF, B Logistics en Emmaüs. Door creatieve communicatie te combineren met sterke live belevingen slaagt het bureau erin medewerkers duurzaam te betrekken en te engageren.

Olivier Trop Strategic Director, The Oval Office