27Names breidt uit naar 20 landen

Brussels live communication bureau nu ook actief in Groot-Brittannië, Slowakije, Tsjechië en Turkije

Het internationale live communication bureau 27Names (www.27names.com) gevestigd in Brussel en waarvan Wouter Boits, managing partner van The Oval Office (www.theovaloffice.be) de huidige voorzitter is, breidt uit en werkt voortaan samen met vier nieuwe bureaupartners uit Groot-Brittannië, Slowakije, Tsjechië en Turkije.

27Names kan met deze aanvulling zijn expertise op het gebied van live communication toepassen in inmiddels 20 Europese landen. Dankzij lokale kennis kan worden ingespeeld op specifieke wensen en gebruiken die per land kunnen verschillen.

"Als Chairman van 27 Names ben ik zeer tevreden om te zien hoe onze Europese organisatie langzaam maar zeker groeit. Ik denk dat we nu een punt hebben bereikt dat we elke klant in heel Europa op een creatieve en efficiënte manier kunnen servicen op het gebied van Live Communication. Wanneer het gaat om pan-Europese projecten is onze positie redelijk uniek.” zegt Wouter Boits.

De nieuwe 27Names-bureaupartners hebben allen een bewezen trackrecord, met diverse nationale en internationale awards en een indrukwekkende klantenlijst.

27Names Tsjechië en Slowakije worden vertegenwoordigd door Creative Pro, dat onlangs vier EuBea Awards kreeg toegekend en de tweede plaats behaalde voor Best European Agency.

Atölye, gevestigd in Istanbul, is de Turkse bureaupartner en in 2014 winnaar van de EuBea Award voor ‘Best Public Event’.

Bureaupartner in de UK is Verve GB, een dochter van Verve The Live Agency, het grootste onafhankelijke event- en brandactivatiebureau in Ierland.

Met deze recente expansie komt het doel van 27Names om in alle Europese landen een vertegenwoordiging te hebben, langzaam maar zeker in zicht.

27Names, gevestigd in Brussel, is het eerste Europese live-communicatiebureau. Het bureau, en daarmee ook de Belgische partner The Oval Office, is in staat om pan-Europese campagnes en evenementen te realiseren, waarbij lokale deskundigheid gecombineerd wordt met sterke strategische en operationele kwaliteiten. Door de unieke samenwerking tussen onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige bureaus uit heel Europa is 27Names hét bureau voor grensoverschrijdende events of campagnes, zowel geografisch als cultureel. 27Names werd in oktober 2014 op het EuBEA festival bekroond tot 'Best Event Agency'.