THE OVAL OFFICE WORDT AANDEELHOUDER VAN 27NAMES

27NAMES, HET EERSTE PAN-EUROPESE LIVE COMMUNICATION BUREAU START IN BRUSSEL EN BENOEMT DE BELG MILO VERGUCHT TOT CEO.

Brussel, 13 maart 2014 - 27Names, het eerste pan-Europese Live Communication bureau, is met een kantoor in Brussel gestart. Het Belgische live communication bureau The Oval Office is een van de aandeelhouders en stichters van de nieuwe organisatie. De Belg Milo Vergucht wordt CEO. 27Names zal grensoverschrijdende live communicatiediensten aanbieden aan Europese instellingen en internationale bedrijven.

27Names startte in 2008 als netwerk van verschillende onafhankelijke Europese Live Communication bureaus waaronder The Oval Office, om de uitwisseling van kennis en ervaringen onderling aan te moedigen en gezamenlijke projecten uit te voeren. Na een progressieve en organische groei was het netwerk klaar voor de volgende stap: het creëren van een zelfstandig internationaal live communicatie bureau.

“Aangezien live communicatiecampagnes steeds vaker grensoverschrijdend zijn en regionaal gecoördineerd worden, was de transformatie van een professioneel netwerk naar een volwaardig internationaal bedrijf een logische stap.” vertelt Wouter Boits, managing partner van het Belgisch bureau The Oval Office en een van de founding partners van 27Names. “Als pan-Europese organisatie biedt 27Names een gepast antwoord aan de huidige behoeften van internationale marketeers en communicatieverantwoordelijken.”

De Belg Milo Vergucht zal als CEO van het nieuwe 27Names vanuit Brussel de organisatie leiden. Milo heeft met meer dan 20 jaar ervaring in strategisch account management en sales in de MICE-sector (Meetings Incentives Conferences Events) een indrukwekkend trackrecord opgebouwd in het bedenken en uitwerken van live communicatie campagnes voor internationale organisaties. Milo Vergucht was voordien verantwoordelijk voor de Regionale Sales van de MCI Group.

Ik kijk er heel erg naar uit om samen met de verschillende partnerbureaus 27Names uit te bouwen tot een sterk, multinationaal en multicultureel live communication bureau.” aldus Milo Vergucht, CEO van 27Names. “Het unieke business model zal onze klanten een uitzonderlijke mix van creativiteit, efficiëntie en lokale flair bieden, om hen te helpen hun doelstellingen te bereiken.”

27Names’ ambitie als een ware Europese onderneming is om zich verder uit te breiden en uiteindelijk in alle 47 landen van het Europese continent aanwezig te zijn.

Over_27Names.pdf

Wouter Boits, Managing Partner

Persberichten in je mailbox

The Oval Office is een creatief communicatiebureau dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 100+ experts werken we vanuit onze kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs. We mixen live, digital, content, social, loyalty en media tot opmerkelijke interne en externe campagnes. The Oval Office werkt onder andere voor Google, BMW, B&B Hotels, Proximus, Aéroports de Paris, Delhaize, Nintendo, Adobe, SD Worx, Bol.com, Randstad, de Vlaamse overheid, Deloitte, AB Inbev, SNCF, le Ministère de la Culture  Français.

Neem een kijkje op onze website: www.theovaloffice.be/nl-be/

Contact

• Mechelsesteenweg 271 b10.1 - 2018 Antwerpen • Havenlaan / Avenue du port 86C b15 - 1000 Brussel • Tolstraat 199 - 1074 VJ Amsterdam • 28 Av. de St Ouen - Paris 75018

www.theovaloffice.be