THE OVAL OFFICE VERWELKOMT BENJAMIN BOSMANS IN HET TEAM EMPLOYEE COMMUNICATION

4 mei 2023

Om de groeiende vraag van klanten naar employee communication expertise te beantwoorden versterkt The Oval Office zich met accountmanager Benjamin Bosmans.

Benjamin Bosmans

Benjamin is reeds 15 jaar actief in de communicatiesector. Hij komt van Boondoggle waar hij accountmanager was op verschillende merken en was daarvoor meerdere jaren aan de slag als project- en accountmanager bij Ads & Data Brand Studio (voorheen Mediahuis Brand Studio) waar hij klanten begeleidde in het opzetten van creatieve campagnes en het coördineren van content en native advertising projecten.

Hij liep digitale expertise op bij ​ digital agencies Digiti en Actito en was enkele jaren actief bij Lyreco, waar hij een coördinerende rol had voor marketing- en communicatieprojecten. Zijn eerste professionele stappen zette Benjamin bij EcoSelect (nu AbelTalent) waar hij voor de Belgische markt verantwoordelijk was voor de werving, selectie en plaatsing van projectingenieurs en milieuconsultants.

Evelyne Sinnaeve, Client Director Employer Branding & Internal Communication: "Benjamin's ervaring in rekrutering en selectie van moeilijke profielen in combinatie met zijn expertise op vlak van campaigning maakt van Benjamin een belangrijke aanwinst voor het team. Zijn inhouse ervaring zorgt voor een extra sterke empathische blik op de employer branding. Hoe beter bedrijven adviseren, als je het zelf ooit hebt gedaan en dus perfect in hun schoenen kan staan."

Het account team van Benjamin Bosmans werkt op employer branding en interne communicatie projecten voor klanten als Actiris, Brandweer Brussel, PSA Antwerp, SD Worx, Sigma, Spadel en Vandemoortele.