The Oval Office en MINI Belux lanceren 'The Summer of MINI'

Knokke-Heist, 29 juli 2024 – The Oval Office brengt samen met MINI Belux een unieke zomerervaring tot leven met 'The Summer of MINI', een indrukwekkend concept dat van 20 juli tot 18 augustus 2024 in Knokke-Heist te beleven is. De nieuwe MINI-familie, zomerse mocktails en cocktails, en een magisch weekendje weg. Dat zijn de 3 ingrediënten van ‘The Summer of MINI’. Sfeervoorspelling: 100% kans op summervibes!

Showroom én zomerbar

The Oval Office en MINI brengen voor 4 weken ‘The Summer of MINI’ naar de Lippenslaan 219 in Knokke-Heist. Dankzij een fenomenale make-over werd het lege pand (casco) omgetoverd in een ware pop-up MINI beleving! Lees: vrolijk gestreepte muren, oversized zwembanden en zomerse strandparasols aan het plafond (!) Hier kunnen bezoekers plaatsnemen in één van de wagens van The New MINI Family: The New MINI Aceman, The New MINI Cooper en The New MINI Countryman. Ook ontdekken ze de nieuwste MINI lifestyle collectie en genieten ze van drankjes aan de bar met op de achtergrond een live dj set.

Hop on, hop off

Niet alleen op de Lippenslaan, maar ook elders in Knokke-Heist rijdt The New MINI Family, met de MINI Countryman als protagonist, op de baan rond voor extra beleving en visibiliteit. De MINI Countryman shuttles brengen geïnteresseerden van de Lippenslaan naar Lakeside Paradise, verder naar het Cultuurcentrum Scharpoord en weer terug.

#TheSummerofMINI

The Oval Office speelt daarnaast een cruciale rol in de online activatie van 'The Summer of MINI' door een sterke digitale campagne op te zetten bovenop de veelbelovende live experience in Knokke-Heist zelf. Door middel van programmatic buying, social media advertising en digital out-of-home in de badstad wordt zo veel mogelijk online bereik en traffic naar ‘The Summer of MINI’ gegenereerd. Dit met behulp van een vrolijk en zomers eventlogo en video.

Ook de persopening, met burgemeester Jan Morbee als eregast, afgelopen vrijdag werd in goede banen geleid door The Oval Office. Tijdens de opening kreeg de pers een persvoorstelling over The New MINI Family en een sneakpreview van het omgetoverde pand.

“The Summer of MINI is een project waarin we werkelijk al onze in-house agency talenten hebben gebundeld. Heel wat expertises passeerden de revue, zoals: concept design, eventcommunicatie, branding, interior design & styling, brand activation, contentcreatie en digital campaigning. Van dit type projecten worden we dus heel enthousiast! En dat enthousiasme … geeft een fantastische brand experience en campagne als resultaat. Bedankt MINI om onze zomer alvast geweldig te maken!” - Client Director, Annick Nees

De missie van ‘The Summer of MINI’? Zo veel mogelijk mensen laten kennismaken met The New MINI Family en prospects de kans geven om een testrit te reserveren bij een lokale MINI verdeler, met hopelijk een aankoop als resultaat. Geïnteresseerden die een testrit aanvragen en boeken voor 1 september 2024 maken bovendien kans op een luxe weekend met een MINI.

'The Summer of MINI' is toegankelijk voor iedereen. Kom langs en ontdek de magie van de zomer met The Oval Office en MINI. Meer info via deze link. ​

EINDE PERSBERICHT

Perscontact: sofie@theovaloffice.be